+421 907 157 370     info@nanicvlasy.cz      Obrázokwww.nanicvlasy.cz

Hlasujte v ankete ShopRoku 2014

Chci zboží vrátit nebo vyměnit

Obrázek

1. Chci zboží vrátit

Stane se, že po nákupu nejste z různých důvodů spokojená (ý) a chtěli byste zboží vrátit. Žádné obavy. Doba na bezdůvodné vrácení zboží stanovena zákonem je 7 dní. My Vám však v tomto případě poskytneme až 60 dní. Chceme být prostě féroví.

Zboží Vám nevyhovuje a rádi byste ho vrátili:

  • Vytiskněte a vyplňte jednoduchý "reklamační formulář " (umístěný na konci této stránky) a odešlete nám ho spolu se zbožím.
  • Nebo vyplňte "on - line reklamační formulář ", odešlete nám jej a následně zašlete zboží na naši adresu.

Neposílejte nám, prosím, zboží zpět dobírkou. Ale klasicky doporučeně poštou, resp. kurýrem. Zboží musíme nejdříve zkontrolovat. Děkujeme.

Po obdržení zásilky Vás budeme ihned kontaktovat. Vrácenou částku budeme posílat na Váš bankovní účet, popřípadě poštovní poukázkou na Vaši adresu. Vrátíme Vám veškeré náklady spojené s nákupem (i poštovné!). Jediný Váš náklad je poštovné, které uhradíte při posílání balíčku k nám.

Malé upozornění: Takto vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené. V takovém případě nebude možné zboží bezdůvodně vrátit.

Poznámka: Toto je postup při bezdůvodném vrácení zboží, které je nepoškozené a nenošené. Pokud chcete uplatnit zákonem stanovenou reklamaci v záruční době 24 měsíců, prosím udejte důvody.

 Chci zboží vrátit - Souhrn ve 4 krocích

  1. Doba na bezdůvodné vrácení zboží je 7 dní,, 60 dní.
  2. Zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené.
  3. Zboží pošlete k nám na adresu s vytištěným a vyplněným "reklamačním formulářem" nebo odešlete "on - line reklamační formulář " a následně zašlete zboží na naši adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, které uhradíte při posílání balíčku k nám.
  4. Po obdržení a kontrole zásilky Vám vrátíme veškeré náklady spojené s nákupem. Cena zboží + náklad na poštovné.

 

Při klasické reklamaci více info na Záruka na zboží

----------------------------------------------------------

 

2. Chci zboží vyměnit

V žádném případě není naší snahou komplikovat proces výměny zboží. Spíše naopak. Proto jsme přišli s touto nabídkou. Období na výměnu zboží stanovené zákonem je 7 dní. My Vám však poskytneme nadstandardních 60 dní. I toto je důkaz, že to s bezpečným nákupem a důvěrou myslíme vážně. Jednoduše chceme, abyste naše zboží milovali.

Pokud Vám zboží nevyhovuje a rádi byste ho vyměnili za nové, směle do toho.

  • Po vytištění vyplňte jednoduchý "reklamační formulář" (umístěný na konci této stránky) a odešlete nám jej spolu se zbožím.
  • Nebo vyplňte "on - line reklamační formulář", odešlete nám jej a následně zašlete zboží na naši adresu.

Neposílejte nám prosím zboží zpět dobírkou. Ale klasicky doporučeně poštou, resp. kurýrem. Zboží musíme nejdříve zkontrolovat. Děkujeme.

 

Po obdržení zásilky Vás budeme ihned kontaktovat. Vaším úkolem bude vybrat si ten správný produkt, který Vám zašleme ZDARMA (bez poštovních poplatků) na dodací adresu. Podle konečné hodnoty nového produktu Vám bude vypočítán doplatek, resp. vrácen rozdíl.

Malé upozornění: Takto měněné zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené. V takovém případě nebude možné zboží vyměnit.

Chci zboží vyměnitSouhrn ve 4 krocích
  1. Doba na bezdůvodné vrácení zboží je 7 dní, 60 dní.
  2. Zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené.
  3. Zboží pošlete k nám na adresu s vytištěným a vyplněným "reklamačním formulářem" nebo odešlete "on - line reklamační formulář " a následně zašlete zboží na naši adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, které uhradíte při posílání balíčku k nám.
  4. Po obdržení a kontrole zásilky Vám vrátíme veškeré náklady spojené s nákupem. Cena zboží + náklad na poštovné.
PřílohaVelikost
Reklamačný formulár pre tlač.pdf513.98 KB

Poradíme vám při výběru?

Denně absolvujeme desítky poradenství. Čtěte více ...

Inspirace: PŘED & PO

Reálne foto, reální zákazníci. Čtěte více ...

Spolupracujte s námi

Chcete s námi vydělávat? Čtěte více ...